LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.

MEntiOning of POLI
Saturday, July 20, 2013 | 7:22 PM | 0 cutest
halooo guyssss . whatsappp babeee!
how are you out there ? i supposely bg salam la dulu kan ?
Assalamualaikum . okey !
firstly aku nak bgtau aku dah pun sambung belajar .
Alhamdulillah . itu la yang diimpikan-impikan oleh setiap graduan lepasaN SPM !
tapi ada yg dapat dan ada yg tak dapat . mungkin rzeki korang yg tak dapat tu lagi besar > INSYALLAH ! :) okey la lets we back to the original story ....
 aku ni lepasan graduan SPM aku sekarang sedang menuntut di
POLITEKNIK PORT DICKSON, Negeri Sembilan.
tapi aku lil bit confuse dengan institut ni ????? mesti korang tertanya kenapa pulakkan ??? hrmmm baiklah . sekarang kau konfuse sama ada ini sebuah institut ke juvana, siap pasang pagar bagai, saman la,tutup bekalan elektrik la ,
mcam kes memaksa budakzz2 yg berumur sekolah rendah haloooo beb aku dh besar la STUDENT IPT la bukan budak sekolah nk buat mcm tu . haishhhh truk la mamcam ni
RULES ALWAYS RULES katanye.
 tp my word OBJECTION STILL OBJECTION > hahahahaha
LETS WE BREAK THE RULES !!!!!!!!!!
 FANTASTIC >>>> Re u join me ???????????
atlast nanti la aku sambung. hhehhehhehe banyak citer la nk di pertengahkan sabar dan tunggu k . salam gudbye dari ruzentunggal :) muwahhhhhhhhhaaaaa

Older Post