LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.

katakan dalam hati buat renungan
Saturday, September 3, 2011 | 10:12 AM | 0 cutest
dear blogger ,

rasanya dah lama tk berblogger , banyak kisah yg telah dilalui.. Saya hairan kenapa la saya tak teringat nk luahkan dalam blog je , tkde la saya pendam ..

perkara pertama

dalam merujuk sesuatu perasaan , tidak mungkin perlu menunjukkan nya , tapi biar la hati kita dan tuhan je yang tahu , segala ketentuan tuhan. pada satu masa , bermula kisah berfacebook. Selalu tgk org cinta facebook means bercinta dgn org di dalam facebook la , haha ... Ok kita sambung , pelik , tp bila kita merasakannya org plak anggap kita pelik hmmm biasa latuh , kata normal kan ???

perkara kedua

ikut perasaan sangant ... Susah-susah !!!!
hmmm , nk buat macam mana , hati aku mudah terpanah ... hahahahaha
aku fikir ini tkdir buat aku mengenali org luar dari jangkaan aku , mungkin , aku tidak kata ianya benar ....
macam-macam gelagat org kat fb nih ..pelbagai godaan dh aku terima , yang peliknya sorang pun aku tk melekat sama ada lelaki mahupun perempuan , mybe belum masa lagi kot . Aku biasa je , bukan bajet tapi aku normal dan simple . SIMPLE BUKAN PIMPLE !!!

perkara ketiga

aku tidak rasa untuk bercinta lagi , ramai yg memikat, mungkin cinta sejati belum ada dihati , harap-harap sesiapa yg menyukai aku tuh pandai2 la memikat hati aku dgn lebih sempurna ... Gunalah cara yang baik dan bukan kasar ...MOga-moga ada jodohnya ...ehheehh

Baiklaha setakata ini dahulu perkongsiannya , i will continue later k . selamat hari raya maaf zahir batin :D

Older Post | Newer Post