LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.

my 1st original song : kekasih sandiwara
Monday, July 11, 2011 | 7:07 AM | 0 cutest
detik mu menghadir dalam diriku
aku gelisah
meninginkan dirimu
oh sayang ...
detik menyulam jiwa ku ini
kerna mu selalu berada di sisiku
panahan asmara ...

oh jangan lepaskan diriku
aku hanya mahukan kepastian
oh jangan tinggalkan aku
aku hanya inginkan kesejahteraan

rantai hati membakar diri
saat dikau menggabaikan diriku
aku tahu betapa
sangsi nya aku
yang hanya bermain di maya

hanya sekadar impian ... ( hanya dipinggiran )
hanya sekadar teruja ... ( hanya bermanja )
hanya sekadar terseksa ... ( hanya memaksa )
hanya sekadar aku terleka ....( hanya berkata )

jangan kau tinggalkan aku
jangan kau lupakan aku
mengapa engkau endahkan aku
aku tertanya dalam diriku .....

p/s : luahan perasaan seseorang apabila ego merantai jiwai
by, ruzen hamidon :|

Older Post | Newer Post